Första mars

Det var inte igår det här. Ibland känns det roligt att blogga och helt plötsligt kan man komma in i en svacka och det finns inte nå vettigt alls att skriva om. Just nu känns det dock som att något nytt håller på att hända. Det är första mars idag och våren står och knackar på dörren. Tror det knappt finns en enda oplanerad helg framöver och träningsmatcherna har precis dragit igång. Det är många födelsedagar och födelsedagsfester att se fram emot dom närmsta veckorna och jag kan börja med att gratulera farmor som fyller 80 år idag!!! Grattis!! :)

Sedan är det min tur att fylla år, dagen efter det är det brorsans och två dagar efter det är det Jacobs. Dom fyller gammelgubbar medan jag, än så länge, kan se mig som yngling :) på lördag har vi bortamatch mot Bk30. Ska bli spännande att komma ut på storplan igen och sparka boll!

Jobbar på bästa Solhjulet idag. När jag härjade runt här som liten kunde jag väl aldrig tro att jag skulle komma tillbaka 20 år senare som (ganska snart) utexaminerad förskollärare. Livet är konstigt ibland :)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: